poniedziałek, 1 sierpnia 2016

01.08.2016

Hej kochane.;) dzisiaj troche z innej beczki a mianowicie chodzi mi o etui lub ta plastikowa nakladka na telefon. Albo pokrowiec jak kto woli. Mialam do swojego ale przez to ekran sie mi drqpal i nawet stlukl w kilku miejscach. Tanie to sa na chwile a drogie wycieraja sie. Wiec postanowilam cos z tym zrobic. Mam juz kilka w swoim komplecie ale zawsze cos. Kiedys jak bylam mlodsza zawsze chcialam telefon z diamencikami. Ba zrobilam taki.;)( beda zdjecia nizej) pozniej nie podobal mi sie wzor.( to bylo na telefonie obklejone czyli przyklejone na klej do tylnej obudowy. Cieszylam sie bo mialam tylko ja taki telefon . :/ tu cos odpadlo za chwile mi sie nie podobalo. Inny wzor znalazlam. Nie mialam pieniedzy na te etui bo to gimnazjum bylo. Pozniej znow inny tel. Szkoda go od razu obkleic. I pozniej weszly te wlasnie obudowy tansze. To wtedy sie myslalo co by tu z nimi zrobic. ;) obklejalam obklejalam. Az mialam ciekawy wzor i ktory zostal. Teraz wymyslilam ze ta plastikowa nakladke na tel tez obkleje ale po polowie znudzil mi sie pomysl i triche czasu zajelo mi to. Przeciez masz koraliki zrob cos z nich. No ale jak ja zaloze to na telefon. Myslalam myslalam i doszlam do pomyslu. Juz jest skaczony ale jescze kilka dopracowan. Na ta plastikowa nakladke naszylam to brawoo umiem na szydelkuu;l udalo mi sie i mam to czego mi brakowalo. Cos na telefoni zeby go ochraniac np przed upadkami ;) co wy na to? Macie jakiepomysly i jakies wzory? Nowe prace tez bede ;) zapraszam i milego czytania :* bada zdjecia wczesniejszych prac ale w nastepnym powcie.
I jak wam sie podoba? 

2 komentarze:

Betka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Betka pisze...

Bardzo ładny wzór. Praca wyszła taka ... etniczna. Super!