środa, 4 kwietnia 2018

04.04.2018

Część Kochani co tam słychać u was po światach? Nowe pracę się tworzą. Nie mam kiedy wstawić tutaj więcej postów.
https://www.facebook.com/Salvador-McLuck-1690492361225981/ tutaj możecie zaglądać więcej mnie. :) oczywiście też zachęcam do kciuka w górę :) i wstawienie w zdjęcie linku do swoich prac też napewno polubię i zobaczę. :) pozdrawiam i buziaki 😘😘😘





Prezent będzie chyba udany :) 





Pudełko będzie gotowe na urodziny dla wyjątkowej osoby! Jak któraś ma może wzór motocyklu czy coś w podobie dawajcie mi zmac:) 


A tutaj nowe dzieło. Pierwszy znaczy drugi raz nie zabiłam roslinki. Pierwsza z serca dana więc kwitnie cudownie :) a tutaj nasionka z awokado. Narazie coś się dzieje. 

piątek, 23 lutego 2018

23.02.2018

Hej.  Co tam słychać u was? Więcej przebywam na fb niż tutaj. :( więc też tam zapraszam. A teraz mała niespodzianka. Paczuszka doszła do nowej właścicielki. Mam nadzieje ze nie wam pochwali :) pozdrawiam


Bransoletki dla mamy :)

sobota, 20 stycznia 2018

20.01.2018

W tym roku dopiero pierwszy wpis:(  przed świętami pracy dużo. Teraz tez. Ale daje rade. Szykuje prezent dla jednej mojej koleżanki :) dajcie znać jak wam się podobają pracę. :) dwie z trzech dopiero. Trzecia już połowa ale pokaże końcowy efekt.


wtorek, 26 grudnia 2017

26 grudnia

Część kochane. Jakiś czas znów mnie tu nie było:(  dużo pracy, a mało czasu na koraliki. Ale mam zamiar to zmienić. Zaczęłam pracę na święta, wszystkie doszły i moje dziewczyny są zadowolone. Jedna tylko pani mnie wkurzyła bo chciała na szybko gwiazdki. Zgodziłam się. Zrobiłam. W poniedziałek miałam wysłać i pisze do niej. A ona że nie bo już jej się nie podobaja
 Najfajniejsze jak bym wysłała i nie zapytała o nic. I zostałam z 10 gwiazdkami. Cóż nie zmarnował się czas, bo z tego był prezent dla mamy:) mamie zawsze moje pracę się podobają nawet jak by mi nie wyszła.:) a teraz z innej beczki. Zaczęłam robić prezent dla jednej z was. :( ale nie wyrobiłam się. :(:( miał być na święta ale pokrzyżowały się plany. Mała zapowiedź innej pracy. Obszyłam stare metalowe pudełeczko. Na druty bo tak myślę i mylę na co ono będzie i na druty jedno a drugie mniejsze znaczy niższe na szydełka. :)




 Pomału powstaje łapacz snów z koralików. Zobaczymy jak to wyjdzie :)
 A to niżej zdjęcie to taki prezent dostałam bo zapisałam sie na wymianie mikołajkowe. :)
 A to mój prezent dla jednej z was. +naszyjniki i bransoletki:) nie zrobiłam tego zdjęcia.

 Oto zdjęcia gwiazdek i dwie udało mi się tylko zdjąć z choinki.


poniedziałek, 13 listopada 2017

13 listopad

Witam. Długo mnie tu nie było :( niestety. Cały czas idę do przodu i coraz mniej na koraliki:( ale udało mi się skończyć kopertówkę. Co o niej sądzicie??





poniedziałek, 25 września 2017

25.09.2017

Hej Kochane troszkę czasu mnie tu nie było ah :( no ale pomału bardzo pomału wracam.
Coś nowego, co zaczęłam już jakiś czas temu. Kopertówka. Z koralików:) Co myślicie będzie dobra :) i przy okazji będzie się podobać?? Mi już się podoba:P i moja nowa obudowa w końcu skończona. Nie miałam czasu na koraliki. Teraz to non stop praca, praca, praca i jeszcze raz praca. Musze po oglądać wasze prace. Jutro w końcu wolne wiec odpocznę i popatrzem :) co u was słychać. nie mam z nikim kontaktu tutaj. Jak coś szybciej odpisze na facebooku :) https://www.facebook.com/Salvador-McLuck-1690492361225981/ tu jak coś więcej prac:*




czwartek, 27 lipca 2017

27.07.2017

Czesc kochane. :'( nie bylo mnie tu troszke. Jak sie stesknilam za pracami waszymi. Nie mam czasu prawie na koraliki.;/ teraz to praca i praca. Zycie prywatne sie obrucilo o 180stopni. Cos trzeba zmienic. No przez ta przerwe tylkko 4 serduszka i dla siebie obudowe. A co tam u was slychac. ? Pozdrawiam buziaki i mam nadzieje ze uda mi sie ibejrzec wszystkie prace. ;)




poniedziałek, 29 maja 2017

29.05.2017

Hej kochane ;) znow mala przerwe mialam. ;/ niestety tak juz bywa. Pomalutku wszystko sie normuje. Praca, zycie i nawet znajdzie sie czas na koraliki. ;) musze poodwiedzac was w koncu. Mala zapowiedziec pracy ;) mam do zrobienia 10 kwiatkow. ;) trojkaty juz snia mi sie po nocy. Ah. Chyba i dobrze. Wiecej pomyslow wpadnie do glowy;) pozdrawiam i zapraszam na wczesniejsze posty ;)


czwartek, 11 maja 2017

11.05.2017

Hej kochane :)
 Co u was słychać :) U mnie się pozmieniało. Praca, poźniej zmiana na inna. Nie ma czasu kiedy zabrac sie za koraliki:( I przy okazji coś stworzyć nowego. Praca i z pracy do pracy i zamowienia ogranac trzeba kiedys. Daje rade, ale zobaczymy jak to wyjdzie..:) Jakiś czas temu mineło u mnie już dwa lata jak mam bloga. Jak moje dziecko rośnie :) Coraz starsze i wiecej was mam :) U mnie jeszcze jedno miejsce jest wolne na podaj dalej :) moze ktoś chetny i sie zapisze :) Bo tylko P. Lucynka się zapisała i paczuszka już wysłana i prezenty sie podobają. :) Moze ktoś chetny się znajdzie:) A to moja pierwsza praca ktorą zrobiłam i wrzuciłąm ja na bloga. II przy okazji ta bransoletka cieszy sie popularnoscia najbardziej :) pozdrawiam :) i zapraszam na pozostałe posty :)














A tutaj są prace ktore tez dobrze ,,ida'' :)




 Z poduszek są zadowolone klientki i jak klienci :P :)




poniedziałek, 24 kwietnia 2017

24.04.2017

Hej kochane. Jakis dlugi czas temu P.Lucynka zapisala sie do mnie na zabawe. Wiec przygotowalam prezenty dla niej. Paczuszka do niej dotarła i jest zadowolona z paczuszki. ;) jeszcze w paczce byly male niespodzianki ale to juz nowa wlasciciela moze podzieli sie zdjaciami ;)pozdrawiam
http://ponitcedoklebka.blogspot.com/?m=1 tutaj macie do p.Lucynki link do bloga.



piątek, 21 kwietnia 2017

21.04.2017

Hej kochani  ;) Jak tam u was po świętach? U mnie pracowicie. Nowa praca. Nowe pomysły są, ale czasu nie ma na ich realozacje. Jednak zapisać je trzeba gdzieś. Pomyślimy o tym. Napewno. Musze nadrobić zaległości na innych blogach i popodziwiać wasze prace. Miałam przez te świeta troche czasu wiec nową obudowe zrobiłam na swoj telefon. :) jak wam sie podoba? Pozdrawiam i miłego weekendu zycze :*:*