wtorek, 25 października 2016

25.10.2016 prezent :)

Hej kochane:) dostałam miła niespodziankę od Beaty) prześliczne rzeczy. Obraz jest cudo:) koszyczek też. A mamusia lubi kwiaty wiec zadba o niego żeby się przyjął.;) Nie mogę się na nie napatrzeć :) Więc Zapraszam do mnie na zabawę :)













Zgodnie z zasadami dwie pierwsze osoby, które zgodzą się wyrażając chęć zabawy w komentarzu otrzymają ode mnie prezenty . Na przygotowanie prezentu mamy rok .
Oczywiście osoby chętne  , które otrzymają prezenty ode mnie muszą zorganizować taka samą zabawę u siebie na  blogu :)   Zapraszam chętne osoby :)





3 komentarze:

BEATA-BECIA pisze...

Cieszę się , że się wszystko podoba :)

sofia-eliza pisze...

Bardzo ładny prezent :***

Lucyna pisze...

Witaj! Jeżeli można zapisać się do Ciebie na zabawę podaj dalej, to jestem chętna. Mój blog to: Ponitcedoklebka.blogspot.com.
Pozdrawiam.